hallloooowwwweeeennnn

Faktiskt har det varit halloween för mig i två dagar hahha.
Jag tror nog att det bara är så för mig:p
Idag vaknade jag bredvid Rebecca:)
Vi gjorde massor, sen åkte hon hem.
Då red jag och lina.
Min tjej var underbarast och bäst.
Jag tycker det är lite sorgligt att se Bertil varjedag med lina.
Han var ju liksom min förut. Men det är tur jag har en syster som gillar min ponny:)
Han är ju så duktig:)
Jaja ikväll tror jag att det blir bäck med mamma och pappa:)
Skönt att ta det lungt har inte sovit själv i min säng sen förra torsdagen tror jag?:o
Så nu är det dags.
Nu ska jag dra.
Ha det bra....''
bara för att jag saknar sommaren 2008. då min häst inte var halt!
då allt var perfekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0