jag vet inte när jag fattar att våra finaste minnen, inte kommer öka sig?

du är den bästa som har hänt mig.
jag fattar inte att det har hänt så mkt.
men jag är så glad för våran skull, att du alltid kommer vara min ponny!
jag vill bara förstå att Dancing Derwish, han har verkligen betytt allt för mig.
men allt började juni 2009.
nu är det november, allt är bestämmt. min lina. min syster har dig.
men för mig. är han alltid min.
jag kan berätta.
i februari nästa år, då har jag haft dig i två år.
men jag har haft dom underbaraste minnerna med dig, helt klart.
men som sagt. ja, det började med att han blev halt i juni.
han var fruktansvärt halt. 1 grad halt.
ja han vart bra och jag kunde sätta igång honom i slutet av augusti alltså hela sommaren fick jag bara gå promenader med dig. men det gjorde ingenting, allt var okej bara jag fick vara med dig.
han kom igång, till traven det var bara en vecka innan jag fick börja galoppera.
ja då vart han halt igen.
bara låta dig va gå ut och gå, sen vetrinären.
och det var ingenting alls farligt.
det var ingenting, men vi alla vet att om jag har kvar dig som helt min så kommer jag sätta sånt präss
på dig, så det kommer jag inte orka igen, det var helt enkelt lika bra att ge honom till min lilla syster.
men jag är lika lyckilg.
om jag lära sälja dig. ärligt då hade jag slutat med ridning.

bara för att du finns till, då kan jag göra det jag vill.

det betyder att jag älskar dig. <3

Dancing Derwish.
du är mitt hopp min tro min själ min stjärna min bertil.

Kommentarer
Postat av: julia

han är den som betyder för mig.

2009-11-12 @ 18:53:51
Postat av: rebeccaa

jag förstår det julia!<3<3<3<3 det finns inte ord för dig hur mycket du älskar bertil va?<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-12 @ 19:31:05
URL: http://rebeccioa.blogg.se/
Postat av: ida

du ska bara veta hur det är för mej också då, ja tycker om bertil så sjukt mycket, men jag, jag kallar han alltid för din. för de blir inte samma sak annars.

2009-11-13 @ 06:52:43
URL: http://myidalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0