hemma hos mormor och morfar, då är allt underbart!

godmorgon allihopa.
hehe det är väl inte riktigt morgon men,
inatt har jag sovit hos mormor och morfar.
igår hade jag sån huvud verk, och ¨mådde inge bra så jag somnade kl åtta.
det var underbart skönt.
aja.
jag fick en fin klocka av mormor igår:)
den er snygg.
idag vaknade jag vid åtta. jag gick  upp och duschade på engång.
jag blir ju inte grön hårig här hemma.
hemma hos mig blir jag det för vi har ngt konstig vatten:p
nu så ska lina och mormor baka. men jag ska åka och prova sadlar med madde:)
så nu lär jag sticka
ha det bra,

/ julia..



hittade en snygg bild på lina, hehe.

Kommentarer
Postat av: ida

hahah ja trodde de va du som var på dendär bilden ! :)

2009-11-07 @ 13:14:04
URL: http://myidalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0