fars dag!

hejsvejs. idag är det fars dag:)
så imorse gick man upp tidigt och grattade pappa:)
vid 9 tiden så var jag ute och red tror jag.:)
elsa fick vara ute och lalllallla ute i skogen med mig:)
hon e så gullig.
lina var med på bertil också.
när vi kom hem hållde pappa på med stallet och då vart bertil rädd
och typ ja började trava och så.
och lina red barbacka så hon flög av.
bertil är så töntig så:p
kom nyss upp från stallet.
har varit där hela morgonen.
så nyss har vi fikat eftersom det är farsdag.
men nu ska vi åka till klubben, det är KM
ha det bra/ julia.
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: rebeccaa

ja, vi grattade pappa på morgonen vi också(:

alexandra hade gjort en skylt på träslöjden som det stog: grattis på fars dag<3

(:<3

2009-11-09 @ 19:09:36
URL: http://rebeccioa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0