1 november, snart julafton (:

jajemen, nu är det 1 november också:)
vaknade tog ut hästarna, sen gick jag med madde in.
hon hade felicia och lisa där.
jag skulle hoppa på dom och väcka dom men dom var redan vaken:p
jag kollade på en film med dom, sen gick jag hem.
ringde till amandis. så red jag före sen kom hon vid tre.
jad vi har gjor typ allt möjligt hehe:p
hon åkte hem typ nyss, har övat lite på läxa nu satt jag mig här.
men ska hoppa in i duschen nu.
imorgon är det skola igen, åhh jag vill bara inte dit:o
men man måste. tänk man har ngra år kvar......
hade.
haha bjuder på den....

Kommentarer
Postat av: rebeccaa

haha. ja jag ska kanske åka och provrida fler hästar, men ängsgårdens gipsy var såld. men vi håller på och letar D-ponny för jag var typ lång på fenmarch ap brenin och han var 139,5 cm i mankh.

(:<3 men vi har hittat en som heter Mistral<3

2009-11-02 @ 20:09:51
URL: http://rebeccioa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0